خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/28 - 10:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
محمودوند:

هیچ کشور اسلامی نباید در مقابل جنایات صهیونیست‌ها سکوت کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر لزوم نقش آفرینی سازمان‌های بین المللی در شرایط کنونی فلسطین و اجرای قطعنامه شورای امنیت درباره غزه، گفت: هیچ کشور اسلامی نباید در مقابل این جنایات بی طرف باشد یا سکوت کند.

مرتضی محمودوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص تداوم اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی، گفت: آنچه که در سرزمین های اشغالی در حال وقوع است اتفاق جدیدی نیست و حضور رژیم اشغالگر قدس در اراضی اشغالی با حمایت تاریخی انگلستان و آمریکا سالهاست آن هم همراه با جنایت و خونریزی ادامه دارد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: اینکه هر چند وقت یکبار علیه ساکنان اصلی مناطق اشغالی جنگ تمام عیار رخ می‌دهد نیز به دلیل حمایت های آمریکا است.



وی با تاکید بر جایگاه و کارکرد شورای امنیت سازمان ملل در برقراری و حفظ امنیت و صلح در جهان، تصریح کرد: کشتار زنان و کودکان غزه باید با نقش آفرینی نهادهای بین المللی متوقف شود، امیدواریم با صدور قطعنامه اخیر شورای امنیت، بمباران بی رویه غزه و کشته شدن کودکان فلسطینی پایان یابد، عدم نقش آفرینی این سازمان ها در  شرایط کنونی و عدم اجرای  قطعنامه از سوی رژیم صهیونیستی ادامه فعالیت‌های نهادهای بین المللی را زیر سوال می‌برد.



محمودوند با انتقاد از سکوت معنادار برخی از کشورهای اسلامی در مقابل این جنایات نیز گفت: هیچ کشور اسلامی نباید در مقابل این جنایات بی طرف باشد و یا سکوت کند و این رفتار ها مغایر منافع جهان اسلام است./



پایان پیام

  • کد خبر : 371687
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار